Hájovna Bor a Moučné pytle

Poměrně náročná trasa o délce 22 km začíná tradičním úsekem z Lokte do Svatošských skal (od nás asi 8 km). Na druhém břehu řeky začíná pravý trail, neboť se vydáte do prudkého stoupání k hájovně Bor. 1,5 km dlouhá část se vyběhnout ani pořádně nedá, jednak kvůli převýšení, a dále díky náročnému terénu.

U hájovny se napojujete na jednu z lesních asfaltových cest (směr Doubí - Horní Slavkov), po které běžíte asi 2 km až ke skalním útvarům zvaným Moučné pytle. Nádherné místo je už opravdu vysoko, od něj trasa pokračuje ve směru na Bošířany. U křižovatky Kozihorská se vydáte doprava a přes Zdemyšl sbíháte do Tovární ulice v Lokti.

GPS: 50°10'55.280"N, 12°49'35.950"E
Stoupání k hájovně Bor

Prudké stoupání od Svatošských skal k hájovně Bor o délce asi 1,5 km…

…a následné nevěřícné ohlédnutí za sebe.

Svatošské skály

Netradiční pohled na prosvětlené Svatošské skály z protějšího kopce jako důvod pro trailový běh nahoru.

Pohled do údolí Ohře

Údolí řeky Ohře ve směru na Karlovy Vary. Podél řeky vede asfaltová cesta do Doubí a nově i cyklostezka k Tašovicím.

Moučné pytle

Přírodní památka Moučné pytle u Jeleního vrchu opravdu za námahu stojí. Jde o místo, ke kterému je ve směru od Lokte docela daleko (přes 10 km).

U Moučných pytlů

Pohled od skal u Moučných pytlů. Po vysekání stromů je tu nádherný výhled.

Kozihorská křižovatka

Křižovatka Kozihorská je klíčovým bodem na zpáteční trase do Lokte. Pokud byste neodbočili doprava, skončíte v Horním Slavkově (kam je odtud blíže než do Lokte).