Z Lokte do Dvorů několika směry

Do Dvorů se lze dostat několika cestami. Jedna vede přes Supí potok a rozcestí, kde je možné se vydat do Dvorů (doleva) nebo na Hruškovou, popř. na Třídomí (doprava). Jiná cesta je z Lokte od benzínové pumpy (směr na H. Slavkov), na kterou se napojuje Vrstevnicový běh. Celá trasa tvoří výborný zátěžový okruh. První úsek je hodně náročný, druhá část naopak velmi odpočinková.

Nádherný okruh (10 km) tvoří trasa Loket - Supí potok - přes Dvory - zpět okolo Dvorů - Robič - Supí potok - Loket. Poměrně náročný terénní běh je plný překvapení, krosař musí počítat s přeskakováním potoka, mokrou trávou, bahnitým výstupem, otevřenou planinou, během mezi kamením a kořeny a prudkým stoupáním. Skvělá trasa!

Letos (2019) došlo k úpravě velkého úseku této cesty. Ztratila tím kouzlo crossu. Je z ní turistická a cyklistická cesta, která bude nudná i pro bikery.

GPS: 50°10'11.093"N, 12°44'7.822"E
Křižovatka do Dvorů

Asi přibližně 2 km nad Supím potokem se cesta dělí do dvou směrů - oba vedou do kopce. Cesta vlevo bývá méně bahnitá.

Začátek cesty

Cesta do Dvorů začíná asi 100 m za benzínovou stanicí ve směru na Horní Slavkov. Pro běžce a cyklisty dost náročný začátek, kopec končí na horizontu nad Dvory. Asi v polovině trasy se napojuje tzv. Vrstevnicový běh, neboli cesta od Supího potoka.

Běh nadoraz

Nejkratší cesta z Lokte do Dvorů. Pro bikery a krosaře dobrá výzva, směr do kopce končí opravdu až na horizontu ve Dvorech.

Vrstevnicový běh

Vrstevnicový běh začíná před Supím potokem odbočením doleva do lesa, a poté již vede klikatě až kousek pod Dvory. Nádherný úsek pro opravdové zadýchání. Nejhezčí na této trase je, že se dá skutečně vyběhnout.

Kříž na Robiči

Na vrcholu Robiče nad Loktem je kříž... A kolem něj vede lesní cesta, která každého bežce prověří. Nádherné místo s posezením.