Cesta na Milíře

Z této křižovatky kousek za Třídomím - myslivnou vede cesta vpravo do kopce do chatové osady Milíře. Je to asfaltová cesta, která je dlouhá asi 3,5 km. V první části velmi dobrá, v další mnohem horší. Pro běh v pohodě, ale pro jízdu dost rozbitá. Při trase z Lokte lze doběhnout silou vůle snad jen s vidinou cíle. Dokonce se dá dojít až na vrchol kopce Krudum. Patří rozhodně k našim nejoblíbenějším. Docela dobrá cesta i pro cyklisty v kombinaci s lesním terénem. Cesta vlevo vede na Komáří jezírka. V zimě to tady vypadá ještě lépe.

GPS: 50°8'22.896"N, 12°44'40.645"E
Směr na Milíře v zimě

V zimě na běžkách můžete běžet, kam chcete. Všude je to pohoda. Do Miliřů jsou asi 3 kilometry a stále do kopce.

Také v zimě, tentokrát bez sněhu. Jak je vidět, nádherný kopec, který končí na rozhledně Krudum. Cesta vlevo - Komáří jezírka, uprostřed - Milíře a Krudum, vpravo - Nadlesí nebo Hrušková. V první fázi je asfaltka pohodová, ale asi od poloviny na koloběžce téměř nesjízdná. Rozbitá a plná kamenů.

Rozcestník v Milířích

Už jste v Milířích a rozcestník vám napoví kudy dál. Na Krudum již zbývá jen stoupání, ale po tankodromu z Třídomí je vlastně cesta docela relaxační.